صـــلـواتــی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
۲۶
اسفند ۹۲

دانلود رایگان نرم افزار آموزش تصویری تجوید قرآن کریم : سایت تخصصی نرم افزار مذهبی و اسلامی موبایل و رایانه اینبار نرم افزار رایگان اموزش تصویری تجوید قرآن کریم را برای دانلود قرار داده است . در این نرم افزار اسلامی شما آموزش صحیح تجوید و تلفظ قران را خاهید اموخت . قابل ذکر است که این نرم افزار تقریبا ۲۶۰ مگابایت میباشد . برای دانلود به ادامه مطلب بروید .

پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله می فرمایند : هـیـچ زن و مرد مؤمنى از آزاده و برده نیست، مگر اینکه از طرف خداوند بر او حق واجبى است و آن این است که باید (به اندازه توانش ) قرآن بیاموزد. حضور تمام کاربران محترم سایت راسخون سلام عرض می‌کنیم. قصد داریم در راستای اعتلای فرهنگ قرآن کریم دست به کار آموزش این کتاب زندگی ساز شویم. بنابراین قدم دوم را به آموزش تجوید قرآن مجید اختصاص دادیم.این مجموعه بصورت متحرک سازی شده و به شیوه ای جذاب ،تجوید مقدماتی قرآن کریم را در ۱۰ جلسه به شما آموزش می دهد.

 

عناوین این آموزش:
-مقدمه
-صفات اصلی
-صفات فرعی
-روشهای قرائت قرآن
-ادغام
-احکام نون ساکنه و تنوین
-احکام میم ساکنه
-احکام غنه
-احکام مد و قصر
-وقف و ابتدا

 

دانلود نرم افزار آموزش تصویری تجوید

سایت منبع : راسخون

w w w . 3 e r a t . c o m

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۶
مهران ارزانی

نظرات  (۱)

۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۳۴ سید امیر علی حیدری
با سلام خدمت شما دوست عزیز
با افتخار لینک شدید
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی